6/24/2008

အၾကံေပးေစခ်င္ပါတယ္

ကၽြန္မရဲ႕ စက္မွာ Anti-Virus အတြက္ Kaspersky Anti-Virus 6 ကို တင္ထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ၄ လပိုင္းမွာတင္ update ကုန္ေနပါၿပီ။ ဒီေတာ့ ကၽြန္မ အသစ္ထပ္တင္ဖို႔ ႀကိဳးစားၾကည့္မိပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဘာလုပ္လဲဆိုေတာ့ အင္တာနက္ကေန ကၽြန္မ av-i386-daily.zip, av-i386-weekly.zip ႏွင့္ av-i386-cumul.zip ဖိုင္ ၃ ဖိုင္ကို download ခ်လိုက္ပါတယ္။ ဒီဖိုင္ေတြက အျမဲနာရီမလပ္ update လုပ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ offline တင္ဖို႔အတြက္ ႀကိဳးစားၾကည့္ပါတယ္။ အဲဒီမွာ ဘာျဖစ္လာသလဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မ ယူသြားတဲ့ဟာေတြက version 7 ျဖစ္ေနပါတယ္။ အရင္ version 6 ကို ဖ်က္ခ်လိုက္ျပီး kaspersky 7 ကို တင္လိုက္ပါတယ္။
ကၽြန္မ download လုပ္လာတဲ့ ဖိုင္ေတြကို ဖိုလ္ဒါတစ္ခုနဲ႔ တစ္ေနရာမွာ သိမ္းၿပီး Toolbar ရဲ႕ ေအာက္ေလးမွာ Kaspersky Anti-Virus icon ေလးကို ကလစ္ႏွိပ္လိုက္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ box ေပၚက setting ကို ဖြင့္လိုက္တဲ့အခါ Update Setting (box) ေပၚက add ကို ထပ္နွိပ္လိုက္ပါတယ္။ ခုန ကၽြန္မသိမ္းထားတဲ့ ဖိုင္ေတြကို ျပန္ၿပီး ညႊန္လိုက္ပါတယ္။ အဲ အဲဒီမွာ ဖိုင္သံုးဖိုင္ပဲ အမွန္ျခစ္ကေလး ျခစ္ၿပီး Kaspersky Lab's update servers အမွန္ေလး ျဖဳတ္ထားလိုက္ပါတယ္။ သံုးခုစလံုးကို ေရြးၿပီး အိုေကႏွိပ္ျပီး ျပန္ထြက္လိုက္ပါတယ္။ update settings မွာ daily, weekly, cumul ဖိုလ္ဒါ သံုးခုကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ၿပီး ရင္ apply လုပ္ျပီး ok လုပ္ျပီး ျပန္ထြက္လိုက္ပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ Kaspersky  ကို ျပန္ဖြင့္ၿပီး Update databases ကိုကလစ္ လုပ္လုိက္တဲ့အခါ update running (%) အလုပ္လုပ္တာကို ေတြ႕ရတယ္။ ၿပီးေတာ့ update :complete ဆိုျပီး ၿပီးသြားပါတယ္။
ကၽြန္မလည္း အဆင့္ဆင့္လုပ္ၾကည့္ပါတယ္။ အဲဒီမွာ အားလံုးလုပ္ျပီးတဲ့အခါမွာ error ျပပါေတာ့တယ္။ အားလံုးျပီးေတာ့ စမ္းၾကည့္တဲ့အခါ run ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ခဏၾကာတဲ့အခါ box တစ္ခု တက္လာပါေတာ့တယ္။ kaspersky Internet Security key notification ဆိုတဲ့ box က ခဏခဏ သတိေပးပါေတာ့တယ္။  ပထမ ကၽြန္မလည္း မသိဘူး ရမ္းသမ္းလုပ္ၾကည့္တာ။ ကၽြန္မ စဥ္းစားတာက အရင္ version နဲ႔ ဆိုင္သလား version 7 မုိ႔လို႔လားဆိုတာ ကၽြန္မလည္း မသိေတာ့ပါဘူး။ အလုပ္လုပ္ေနရင္း တက္တက္လာေတာ့ ကၽြန္မလည္း စိတ္မရွည္တာနဲ႔ uninstall ျပန္လုပ္လိုက္ပါတယ္။ ခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဘာမွ ျပန္မတင္ရေသးပါဘူး။ သူမ်ားေတြ ေမးၾကည့္ေတာ့ offline သံုးရင္ အဆင္မေျပဘူးလို႔ ေျပာပါတယ္။ ဒါမွ မဟုတ္ AVG ပဲ သံုးရင္လည္း ရပါတယ္လို႔ေျပာပါတယ္။  ဒီဟာလည္း အျမဲ update လုပ္ရတယ္လို႔ ဆိုတဲ့အတြက္ အျမဲ မလုပ္ရင္ေကာ မရဘူးလားဆိုတာပါ ေတြးစရာ ျဖစ္လာပါတယ္။ အဲဒါ ကၽြန္မ ဘယ္ anti-Virus software ကို install လုပ္ရမယ္ဆိုတာကို ေျပာျပေစခ်င္ပါတယ္။

No comments: